duminică, 10 septembrie 2017

Provizii

Ieri a fost zi tipica de toamna..de fapt era tipica daca frunzele copacilor erau aurii si cum inca sunt verzi...Deci a fost o zi de toamna! Cu soare cald si cer senin pana cand a venit ploaia cu tunete si fulgere. Stateam toti cocotati pe pervazul ferestrei sa vedem (si mirosim) ploaia. Intotdesuna am avut impresia ca ploaia aia zdravana e trimisa sa curete lumea..strazile..orasul. Si de-aia imi placea sa ies afara imediat dupa ploaie, pt ca simteam ca ies intro lume mai curata...
Am stat si ne-am uitat la dushul lumii, intrerupti doar de Mogaldel care il trimitea pe Vlad sa aduca in casa la adapost pasarile care stau pe afara. Scumpelul.
Insa imediat dupa ploaie paturile pufoase au reaparut in toata casa, am dat drumul la centrala, Vlad s-a pus pe copt sfecla rosie si razuit hreanul, iar Mogaldel si-a adus carticelele pe masuta de langa fotoliu.
Ma uitam la ei cum isi pregatesc rezervele, doi harnicei.
Cat despre mine..mi-am pregatit bezelele si scortisoara sa-mi fie la indemana pt cafea. Cred ca vine toamna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu