duminică, 4 iunie 2017

Road trip




#Nottingham

10 comentarii:

  1. Ce mai e pe la voi? Ce se tot intampla? Cum suporta oamenii atatea nedreptati?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca vine la pachet cu multiculturalismul...
      E multă poliție in orașe...suntem mereu atenți la detalii însă ceea ce e mai ...uimitor e cat de mult i-a apropiat pe oameni evenimentele astea! Mai uniți,mai curajoși,mai deschiși! Asta e uimitor! E o energie fantastica mai degraba in locurile aglomerate. Curajul da energii deosebite!

      Ștergere
    2. Sper sa inceteze lupta omului contra om, e nefireasca si n-are justificari reale.

      Ștergere
    3. Pt noi nu...si nici pt musilmanii normali. Insa cat timp sunt nebuni..

      Ștergere
  2. multumesc de plimbare, am calatorit cu voi pe acolo!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunata plimbarea! :)
    Imi plac foarte mult astfel de fotografii! Privindu-le imi imaginez despre viata oamenilor, imi imaginez cam care e motivul care i-a dus acolo... Fotografiile cu strazi, oameni, cladiri imi sunt un fel de joc.
    Iti doresc sa ai o saptamana excelenta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-asta imi place sa prind oraselele cu tumultul fiecaruia, sa cuprind vibratiile locului. Sunt orase cu o energie minunata, si daca as fotografia doar cladirile nu as putea sa transmit asta!
      O sapamana minunata si voua! :)

      Ștergere