duminică, 16 octombrie 2016

Our first vruum-vruum












6 comentarii:

  1. Totusi sa indreptat vremea la voi... Fain vruum-vruum-ul! :))
    Deci a fost un weekend frumos! La cat mai multe!
    Ella☺

    RăspundețiȘtergere
  2. Dimineata s-a linistit ploaia si s-a incalzit brusc.
    A fost un weekend plimbaret :))

    RăspundețiȘtergere
  3. The first, but the best too 😍 cât de frumoasă este natura toamna...şzi eu trebuie să merg într-o sală de clasă zi de zi, cu ferestre înalte,puse la înălțime... mă simt ca într-o cușcă :)) să vă fie de bine si să profitați din plin ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eheee toți am trecut prin astea la copilărie. Dar cand ajungi adult..poti sa faci cum vrei,cum simți,cum crezi :)
      Au toate rostul lor :)

      Ștergere
  4. Ce funny mi se pare cu volanul pe dreapta și mașinile circulând în sens invers față de cum sunt eu obișnuită. :))
    Nu știu cum ar fi să schimb vitezele cu mâna stângă, care e cam anti-talent la toate... sau e automată mașina? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mai ușor decât crezi :)
      Mi se pare anapoda cand mergem in Europa de exemplu :)

      Ștergere