sâmbătă, 19 martie 2016

Wild thing

"Dupa atatea ploi si ceata, a iesit si soarele"..ei bine, suntem doar la faza ploi si ceata. Si vantoase, de-alea de te rasucesti pe calcaie fara sa vrei.
Iarna asta am avut de tras cu pielea uscata, untul de cocos alternat cu cel de cacao mi-au reparat mainile. Pt fata a fost mai usor, am un ritual de curatire cu produsele No7, urmat de cremele ce inca nu s-au terminat (Aici ). Am mai adaugat o crema de fata de la Elemis, o iau cu mine peste tot, cand simt ca tb un refresh.
Daca anii trecuti stressul se numara in firele de par cazut (situatie remediata de cand folosesc constiincios sampoanele de mai sus), am ajuns acum sa ma chinui in a domoli coama. Am incercat diferite balsamuri de par, uleiul de cocos, insa fara vreun rezultat wow. Am trecut chiar si la artileria grea, placa si peria! Totul arata bine dimineata, spre seara parul avea iar aspectul ala curentat.
Pe masura ce crestea parul...au aparut buclele. De cum ies afara, in marea umiditate, parul meu capata viata proprie, aranjandu-se si coafandu-se aleatoriu.
Incepusem sa caut pe net niste frizuri pixie la un moment dat! Pana cand i-am dat o sansa unui tip. Acestui tip:
Nu m-am mai luptat sa calc buclele incercand sa le dau o forma, ci....le-am dat frau liber. Le ajut cu crema modelatoare, aplicata usor pe varfuri si apoi fixez totul cu sprayul de ceara. Produsele au un parfum deosebit, cel mai important e ca parul nu se simte de parca ar fi fost apretat, degetele nu-mi mai raman blocate in freza, parul nefiind lipicios. Cam doua dimineti la rand folosesc crema si sprayul, a treia dimineata e suficient sa ud putin varful degetelor si gata.
In a treia zi spal parul si pun balsamul de la acelasi tip.
Acum imi trece iar prin cap sa ma fac Rapunzel pana la vara :))

6 comentarii:

  1. La noi fulguieeeee, simt ca mor! Imi place "arsenalul" tau, nici parul meu nu e disciplinat, il las insa in pace. Totusi mi-ar placea cate ceva de la "tipul" tau, are nume de mafiot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al meu e rebel tare! Nu am mai pățit chiar așa!dar naaa...vine la pachet cu alte chestii bune așa ca nu fac chiar o drama :)

      Ștergere
  2. Imi placeau vremurile cand ma ingrijeam mai mult...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai sa faca Sofia un an si o sa vezi cum ai timp de toate :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Am văzut!!dar sa încerci chiar mega shampoo,e Așa faaain :)

      Ștergere