vineri, 1 ianuarie 2016

Yap...we're crazy

A fost Revul, pe ultima suta de metri inca eram in pregateli, insa odata inceputa distractia, nu ne-am mai oprit! :) Ne dor obrajii de atata ras, pe unii dintre noi nu ii credeam atat de zuzu, insa asta ne face pe toti minunati ;)
Juniorul a tinut pasul cu noi, pana cand a picat lat de somn. Si la cat a fost de "vedeta serii" e chiar de inteles! :) e fan muzica populara, dar din cea frumoasa, nu altceva! Asa ca taica-su a avut partener de chiuchiuchiu si topaieli! :) Il am si eu partener in zuzenii si porumbei scosi pe gura, asa ca trioul nostru nu se dezminte! :))
A fost un Rev altfel, in sensul ca "cele traditionale"nu au fost in meniu,fiecare si-a pus preferinta la bataie, si voia buna a fost tinuta obligatorie :))
Am continuat-o toata ziua, am combinat-o cu nesomn si o plimbare prin gerul de munte, asa ca daca la ora asta postarea nu e foarte....clara, exista o explicatie! :)))

4 comentarii:

  1. Noi - la vatră! Am fost uimiți să aflăm că un nou-născut nu știe ce e aia sărbătoare și-și face numărul cum știe mai bine. Cu toate astea, a fost cel mai frumos revelion!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu voie buna s-o tineti tot asa un an intreg!

    RăspundețiȘtergere