duminică, 10 ianuarie 2016

A Sunday well spent

..brings a week of content.
Am savurat weekendul asta. Am vrut sa reintru in ritm, sa (ma) regasesc rostul in toate, sa imi amintesc aerul de aici. Pt ca ieri a plouat toata ziua, am rezolvat prin casa asa....ca la o revenire din vacanta.
Azi am profitat de soare si am iesit pana la poarta cetatii. Incredibil de frumos, cerul pare mai mare aici (imi tot explica Ubi de ce, dar uit de fiecare data). Cladirile vechi, in echilibru cu cele mai noi, auriul pe care il capata in lumina soarelui, mogaldel cu glumitele lui, splish-splash in toate baltile, magazinele noastre mici si cochete, lumea aranjata pt Sunday brunch....I just love this town! :)
Am luat doua cutii de ceai si doua de inghetata, si ne-am cufundat in confortul casutei. Am vazut si doua filme! ;)
Soo great!

5 comentarii:

  1. Ce fine ati petrecut :) La noi tot a plouat toata ziua sambata, iar duminica am avut soare cateva ore ihuuu si am avut great fun out in the sun :)

    Pupici scumpeilor!!! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu as vrea un weekend fara ploaie! :)

    RăspundețiȘtergere