miercuri, 23 decembrie 2015

Promisiuni tinute

Eu recunosc!
       Cu muuulta vreme in urma, spuneam"el e tot ce imi doresc de Craciun, tone de cadouri nu mi-ar bucura sufletul asa cum ar face-o prezenta lui!".
       Si El mi-a implinit dorinta! Au urmat ani de Sarbatori, mai ceva decat cele visate.
       Apoi Craciunul de graviduta, cand am avut casa plina de prieteni si tot ce imi doream e sa fie nasterea usoara si bebe sanatos.
       Si El mi-a implinit dorinta!
       In anul ce-a urmat am spus ca tot ce vreau e sa fim sanatosi, dar pe un alt drum...nu mai puteam in tara..
       Si El mi-a implinit dorinta! am plecat din tara cautand alt drum, am orbecait putin pana am ajuns acolo unde trebuie.
       Si anul asta spun: vreau sa ne iubim, ca de obicei, pana la cer si inapoi, vreau ca mogaldel sa fie, ca de obicei, lumina sufletelor noastre, botz de veselie si frumusete!ii vreau pe ai mei sanatosi, imi vreau prietenii fericiti! Asta e tot ce vreau!
      And I mean it!
      "Cum?si n-o sa aveti cadouri sub brad?"
      Nop,o sa aiba cel mic un cadou, ca asa e Mosul, dar noi ceilalti, ne bucuram de toate promisiunile implinite!
Pt cadouri exista tot restul anului! Acum, de Craciun, e sarbatoarea Lui! Lui ii aducem slava, pt dragostea si speranta ce ne-a adus-o! e sarbatoarea recunostintei, pt tot ce ne-a daruit! :)


P.S. Azi, auzind ca noi "nu daruri", cineva...se intreba retoric "daca nici acum de Craciun nu facem daruri, atunci cand?"....Un posibil raspuns: in TOT RESTUL ANULUI!! Dar stii cum? Daruri din acelea smerite, pe care nu le trambitezi sau afisezi pe nicaieri!.....

10 comentarii:

  1. La mine e potrivește prima ta dorință anul acesta. :)) Vom vedea dacă El îmi va împlini dorința și ce va mai urma, dar știu că totul e în mâna Lui!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate!Trebuie sa multumesti ,pentru ca ai de ce.Sunteti o familie frumoasa,va iubiti si ati reusit in viata,cu mult curaj si greutati.Sti ca va admir pentru curajul si hotaratea voastra.Ma bucur de reusita si va urez sa fiti mereu asa de iubitori si buni.Un Craciun fericit va doreste bunica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bunica draga, multumim din inimi! :*
      Va pupam cu drag, Craciun Fericit!! :**

      Ștergere
  3. Alergam dupa cadouri si ne framantam ce sa cumparam cand de fapt uitam esentialul: sa multumim cui trebuie

    RăspundețiȘtergere
  4. wowww ce frumos!!! Ma vad in scrierile tale, esti o dulceee. Pupici de la noi xxx

    RăspundețiȘtergere