joi, 20 august 2015

Over the moon




Rezumatul in imagini: o zi petrecuta fara nici un plan, insa intrun mod minunat de frumos!
am inceput cu joaca de dimineata, patul de vacanta nu e suficient de mare pt zbantaiala mogaldetului printre doi ursi inca adormiti :) apoi o plimbare in pas rapid printre picuri moi de ploaie. Rasfatul la salon (unde am adormit la aplicarea balsamului....) si noua frizura( gata pleata luuunga!!!!), timpul petrecut cu prietenii ce ne-au surprins cu un minunat tort alb. Noi i-am surprins cu un porumb la gratar :)
Neplanuita, a fost o aniversare superba! :)

2 comentarii:

  1. Imi place foarte tare noua tunsoare si astept o poza:) prima imagine este prea adevarata:)) iar la celelalte doua nu ma mai uit :( :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pun si poza din fatza...dupa ce imi trece nasul umflat de raceala :)

      Ștergere