miercuri, 17 iunie 2015

Breeze

Mi se intampla sa ma gandesc ce faceam acum un an vremea asta, acu trei ani...Si ma uit in urma, ma minunez de cate s-au intamplat, ma bucur de cele bune, stiu ca fara El nu ar fi fost, ii sunt recunoscatoare! Apoi imi vin in minte si cele care au durut....dar cat de mult m-am schimbat din cauza lor! Si in final mi-a fost bine.
Nu mă pierd n amintiri, imi prinde bine sa stiu unde sunt acum.
Și ma uit in zare, prin geamul larg deschis. Aerul asta de dimineata linistita parca miroase a mare!..stiu ca lucrurile sunt asa cum trebuie sa fie.

2 comentarii:

  1. Conteaza prezentul, trecutul nu poate fi schimbat oricat ai incerca, traieste prezentul, nu te gandi la ce a fost si nici la ce urmeaza, doar la ceea ce este:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stii, uneori e ca atunci cand tb sa treci strada, te uiti in ambele parti ca sa treci strada safe.
      Asa sunt eu acum, ca sa ajung unde vreau tb sa ma impac si sa ma bucur de toate, trecut,viitor..

      Ștergere