duminică, 3 mai 2015

Ne place

Azi nu a plouat, in sfarsit! am profitat de moment si am iesit la plimbare.
Mirosul de verde proaspat, de pamant mustind a apa, de picurii inca ne-evaporati de pe flori...mmm...primavara frumoasa!
Peste toate, ca o veritabila cireasa pe tort, mogaldelul nu se dezice! toate, dar toate baltile, au fost luate in galop!
Nu ma intreb cu cine seamana, pt ca si acum im amintesc cum calcam mai apasat in baltile cele mai adanci, ca sa sara stropii, spre disperarea mamei!..:))

2 comentarii:

  1. am scapat azi de balti, le-a ratat, am fost vigilenta!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu uneori mai intorc capul...mai cu seama cand stiu ca suntem aproape de casa!
      si mie imi placea sa iau toate baltile cand eram mica, asa ca il inteleg :))

      Ștergere