sâmbătă, 16 august 2014

La un gand departare

Nu te mai compara cu altii, nu mai cauta validare in faptele sau cuvintele lor! de unde stii ca ei sunt drepti, de unde stii ca sufletul lor e drept? ridica ochii si priveste catre Tatal, fa-I Lui pe plac! pt ca nu a fost vorba niciodata despre ei, ci despre El! daca o mie gresesc, faci ca ei sau ca El?

Au fost cuvinte care mi-au modelat sufletul, care mi-au deschis usa catre un drum fara intoarcere, e un drum cu sens unic, de la care nu vreau sa ma abat! pt ca dragostea Lui face cat un popor la un loc...pt ca dragostea Lui nu se masoara! pt ca El isi priveste fiii cu alti ochi, cu alte filtre.

Si le am pe ale mele de reparat, dar le repar cu gandul la El, cu gandul la ai mei baieti, pt ca langa ei am toate motivele de fericire! =)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu