sâmbătă, 5 iulie 2014

Tiny toes

Ieri am stat la birou pana dupa ora 9...seara! eram deja anesteziata, nu mai simteam nimic, nici oboseala, nici durere de cap, nu mai simteam pamantul cand incercam sa urc scarile blocului. Si desi aveam cheia in mana nu am reusit sa deschid usa. Si ma gandeam panicata cum o sa ma descurc cu bebe! Bomba noastra de energie ne tine mereu in priza! In fata usii i-am auzit chiotul de bucurie, are el mii de motive ca sa i se lumineze fata cu ditamai zambetul! Am batut la usa, usa s-a deschis si am dat de mocuta lui zambitoare incadrata de zulufii lui aurii! :) si lumina din ochii lui, si zambetul lui larg, si chitaiala lui, mi-au dat energia pe loc! mai tare decat orice bautura energizanta! :) si ne-am pus pe fugit si pupacit si scotocit in dulapuri si smotocit animalutele de plus pana seara cand am picat cu totii de somn!
Si azi mergem sa cautam sandale, altele, ca naah..baiatu' lui mama tb sa fie tot timpul dragutel :)
Ca sa putem tropai in voie peste tot! :)

Un comentariu:

  1. Doamne, cata energie au ei, nu stiu daca noi am fost asa! Bine poate am fost, dar nu prea ne mai aducem aminte :)

    RăspundețiȘtergere