sâmbătă, 15 februarie 2014

Sssshhhhh..

Hehe sunt deja ceva ani buni de cand sambata dimineata e dimineata mea! cateva minute sau chiar o ora, dar e a mea! imi pun ordine in ganduri, organizez in minte weekendul, saptamana, viata....:))))), citesc, ma uit la poze, bibilesc blogul, orice ar fi, e dimineata mea! :)
Ubi imi canta la ureche ceva jazz (aka sforaituri ;p), bebe da semne de trezeala (babyphone-ul..such a great thing! ;p), laptopul toarce ca un motan....si eu ma cuibarec mai bine in pilota, pt ca avem ataaaateaaa de facut azi incat incerc un sentiment aparte...mi-e lene pufoasa! :)

8 comentarii:

  1. ador sa ma trezesc in muzica de jazz...... NOT! :))))))))
    Buna dimineata .........♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi am incercat si eu sa ma mai pun la punct cu restantele si aveam multe...
    Sper ca ai facut tot ceea ce ti-ai propus. Eu inca n-am terminat :)
    Weekend placut, Mona!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca am cam terminat! uuuf! :)
      Weekend placut si tie! :)

      Ștergere
  3. Acum apreiezi aceste momente,pentru ca sunt mai rare si ti se pare un rasfat.O sa creasca Bebe si o sa fie mai multe.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un singul lucru ador la diminetile de sambata...faptul ca incep la 12 :)) In rest pana seara cand poate ies afara...sunt la fel ca orice alta zi din saptamana...fizica si mate :)) fuck this, hai cu august o data:))) sau...probabil pentru prima data cand zic asta: hai cu toamna :))

    RăspundețiȘtergere