luni, 24 februarie 2014

O postare ca niciuna alta!


Nu am luat-o razna si nici nu ma culc pe o ureche si nici nu am ramas fara subiecte de povestit.
Stau mai prost cu timpul liber dar e ceva temporar ;p
Asa ca, recurg la imagini, pt ca asa cum am tot spus, ele vorbesc pt mine si-mi descriu sufletul!
Si in aceasta traditie, acestea sunt pozele de azi! pt ca asta simt, asta simtim, si asta ar trebui sa auda acel om de nimic, acel egoist fatarnic, ipocrit si incredibil de mincinos! Stim ca exista o rasplata in toate, ne spalam pe maini si....fiecare cu ce merita sa primeasca! enjoy yours!

4 comentarii:

  1. Ghostbusters .............. :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Persoana respectiva citeste blogul?
    De fapt, nu inteleg de ce te razboiesti cu persoana si n-o ignori... Chiar nu inteleg. Ignorarea e cea mai buna arma impotriva rautaciosilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e doar o pagina din jurnal, cu trairea din acea zi. Nu pot fi de piatra si a stau fara reactie cand se intampla lucruri in jurul meu, mai ales lucruri ce-mi afecteaza familia. Si de multe ori rautaciosi confunda ignorarea cu lipsa de reactie, o slabiciune. Fata de aceia e bine sa ripostezi, nu sa intorci capul.

      Ștergere