sâmbătă, 22 februarie 2014

Da-i cu rasul :)


De adevarata valoare a unui lucru iti dai seama abia dupa ce ai ramas fara el. Hartia igienica e un bun exemplu... 
*********
Barbatul este fiinta, care mai degraba ar  muri pentru femeia iubita decat sa traiasca cu ea!
********* 
Culmea ghinionului: Sa te asezi pe o caruta cu fan si sa-ti intre acul in fund!!
*********

Mi-am cumparat cel mai tare caine de paza. De trei zile ma chinui sa intru-n curte...
*********
Daca beau alcool, sunt alcoolic.  Daca beau Fanta, sunt fantastic?
 *********
Imi taie azi unu' calea la semafor, imi franeaza in fata si apoi imi ocupa si locul de parcare la supermarket.
Colac peste pupaza, imediat dupa aia, masina lui mi-a murdarit cheia de vopsea..
*********


Unii barbati isi iubesc asa de mult femeile lor încât, pentru a nu le uza, se folosesc de femeile altora.
*********
Daca Adam si Eva ar fi fost chinezi, am fi înca în paradis deoarece ei ar fi ignorat marul si ar fi mâncat sarpele. :-D  

9 comentarii:

  1. Chestia cu cainele de paza mi-a amintit de Gipsy, boxerita noastra! A lasat o cunostinta sa intre in curte dar de iesit...... a trebuit sa ne astepte 3 ore pana am venit acasa! :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. He, he, foarte amuzante si pline de talc toate, mi-au placut cele cu viata conjugala:)Week-end frumos sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite , mai e nevoie si de destindere.Buneeeee!

    RăspundețiȘtergere
  4. "imediat dupa aia, masina lui mi-a murdarit cheia de vopsea..."
    Ca sa vezi, dom'ne! :))

    RăspundețiȘtergere