miercuri, 11 decembrie 2013

Soft pink-ul de rigoare

 
 
 
 
 
in orice coltisor :)

10 comentarii:

  1. Imi plac sosetele din prima fotografie! (si cand te gandesti ca mama mea stia sa croseteze!)

    RăspundețiȘtergere
  2. daca ai stii de cand caut eu acele ghetute....:(...deci, la tine erau!
    pe bune...avea o prietena de-a mea acum vre-o 10 ani unele si muream dupa ele...nu am gasit nici in ziua de azi...mi le-ar fi dat, saraca, dar purta 36 si eu 38!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut si eu o pereche cu vreo 5-6 ani in urma, stii cum s-au facut dupa prima iarna? si mi-era asa frig cu ele...:))) dar erau frumoaase:)

      Ștergere
  3. M-as baga si eu la o cana de cafea dintr-o cana roz bineinteles!

    RăspundețiȘtergere
  4. In sfarsit, niste incaltari dragute :)

    RăspundețiȘtergere