sâmbătă, 25 mai 2013

Versatile Blogger Award

Asa...pai sa le multumesc lui Spunsieu si Fairytale pt nominalizari. :)
Regulile sunt:
1. Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul catre blogul respectiv.
3. Selecteaza 15 bloggerite pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmaresti constant.
4. Lasa un link la ultima lor postare pentru a le anunta.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.
Sa vedem....7 lucruri:
1. Sunt indragostita pana peste cap de baietii mei. :)
2.Imi place sa calatoresc, ma entuziasmeaza frumosul. Fac mii de fotografii pt ca vreau sa pastrez amintirile cat mai intense.
3.Ador cafeaua, de ttoate felurile.
4./imi lace sa citesc, mult!
5.Parfumurile.....uaaau!
6.Nunmai am rabdare cu cei care-mi gresesc, nu mai exista ideea de a doua sansa! nu! s-au intamplat destule.
7.Nu suport mitocania, prefacatoria si teatrul ieftin, nu suport orgoliosii si falosii, nu vreau sa am rabdare cu ei, nu cred ca se vor mai schimba in bine. Asa ca inchid usa!

Si acum stafeta:
1. Minnie
2.Elly (stiu ca iti plac.....;p)
3.Dordefemeie
4.Coco
5.Zdwubby
6.Iulisa 
7.Tina 
continuam lista dupa p

10 comentarii:

  1. Multumesc, eu cred ca am sa-l preiau pe luni încolo, asa ca si Elly, ma topesc dupa "awards"!!! :)))))
    Astept sa treaca valul! Asta ar fi al trei-lea!
    Iti promit ca luni am sa-l fac! pupici! cum e cu bebita?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bebe a fost ok ieri, noaptea a dormit bine, dimineata mi s-a parut ca e mai caldut si i-am luat temperatura....din poponeata...si am uitat ca tb sa scad cu 0,5 grade asa ca i-am dat Eferalgan. Pana la urma s-a dovedit ca am exagerat pt ca bebe nu avea nici 38 grade! dar a dormit bine dupa sirop, apoi ne-am plimbat, am facut cumparaturi de weekend..:)
      multumim de intrebare! :)

      Ștergere
  2. Avem multe in comun, si eu ador parfumurile, iubesc fotografia..Nu ma pasioneaza cafeaua in schimb subscriu la punctul 7. Un week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asemenea! :) :)
      si chiar asa! nici un cappuccino? nici frappe? :)

      Ștergere
  3. Sarumana esti o dragalasa si tu si blogul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca Minnie, tot asa si eu, de maine incolo :)
    Multumesc pentru gandul frumos dar stii tu ce stii :)

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc tare mult :)
    am lipsit motivat...am fost 3 zile la munte :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti fac vizita acum pe blog, sa vad minunatii de poze :)

      Ștergere