miercuri, 7 noiembrie 2012

Din jurnal

 Ieri a fost o zi reusita! si azi mi-am dat seama cat de reusita a fost cu adevarat!

Incepusem ziua de ieri cu ceva trebusoare casnice, pe "repede-inainte", caci asa nu mobilizam noi, facem intr-o zi ce am amanat o perioada mai indelungata, si spre seara ne-am asteptat musafirii! masa pregatita, caldura in casa, meciurile incepeau in curand..se anunta o seara frumoasa! si chiar a fost! am ras, am depanat amintiri, ne-am impartasit pataniile devenite lectii de viata...Nu scapasem toata seara insa de sentimentul de deja-vu! tot ansamblul: toamna cu frigul de afara, caldura din casa, oameni dragi la cina, rasete si speranta!
Azi m-am apucat sa caut in jurnal bsi am dat peste asta: "What a day!"
Am ramas fara cuvinte! de asta imi era totul atat de cunoscut! pt ca acum trei ani, cam in aceeasi perioada, am trait o zi mult prea asemanatoare! pana si musafirii erau aceeasi!!!!! este vorba despre parintele nostru duhovnic "din oras" (pt ca il avem si pe cel "de la manastire"), un preot cum rar mai gasesti, apropiat ca varsta de noi, cu o poveste de viata aproape fantastica, cu o blandete si intelepciune de nedescris, cu un simt al umorului extraordinar, deschis la minte bine de tot! aseara citam din Sotto Intenso spre exemplu! :) dar cata incurajare iti poate da o privire patrunzatoare cu cel mai senin zambet, cand iti spune "o sa fie bine! trust me, I know!" :)

2 comentarii:

  1. Ati avut o seara foarte reusita. Se simte. Ma bucur ca esti fericita, Mona! Sa va dea Dumnezeu doar zile din acestea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intradevar a fost frumos!
      Stii cum se spune: there is no good day everyday, but there is somethibg good in every day! :)

      Ștergere