marți, 13 noiembrie 2012

An lovely award!

Mi-a dat Elly coronita! nu stiu ce-am facut sa merit asta, dar iaca trag un zambet si ma buciuresc pt ca s-a gandit Elly asa frumos la moi!
Si cica ar trebui sa divulg 7 secrete despre mine! eeeeei pai n-ar mai fi secretele mele atunci! :) dar fie, cateva mai inocente! :)
  1. imi place sa citesc, mai ales cand ploua, mai ales dimineata cand nu s-a trezit nimeni prin preajma!
  2. mi-e frica de lift si de intuneric :)
  3. imi place sa ma uit la fotbal, la K1, si emisiuni cu masini
  4. nu tolerez oamenii fara caracter
  5. adorm la filme :)
  6. sunt o rasfatata si nu mi-e rusine sa recunosc
  7. rozul nu e o culoare! :)

3 comentarii:

  1. Ti l-am acordat fiidca il meriti cu prisosinta. Ai acea veselie, ca de copil aproape, care mie imi lipseste. Pe care eu n-o mai regasesc. :)
    Si fiindca esti cam "baietoaica" ;)
    Si fiindca stii sa primesti cu intelepciune adevaruri pe care eu le spun uneori si pe care nu multora le pot spune.
    Fiindca esti un om bun.
    Fiindca sunt fericita ca te-am descoperit si cunoscut.
    Fiindca...
    Cred ca ar mai fi cateva. Dar te mai laud si cu alta ocazie :))
    Si...ceva curaj iti mai dau eu de la mine. ;)

    Frumos ai raspuns si ma bucur. Nu era obligatoriu, eu am dat asta chiar ca pe-un premiu. Fara obligatii :)
    O zi buna sa ai! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. *fiindca...din graba am scris ca cizma...sorry

      Ștergere
    2. Sa stii ca am ramas din nou fara cuvinte, sunt emotionata si....ooooof! imi esti tare draga si-mi doresc enooorm de mult sa fii fericita, dar o fericire asa.....maare, pe merit! Si ar mai fi ceva! inca de cand eram copil puneam mare pret pe puterea exemplului! ii ascultam pe cei care-mi dovedeau ca aplica ei in primul rand sfaturile pe care mi le dadeau mie! si acum e la fel! daca vad ca tu esti om bun, prost as fii sa nu-ti iau povetele in seama! :)
      Multumesc pt curaj! aici chiar ca am nevoie!:)
      Te pup cu drag!:)

      Ștergere