luni, 20 august 2012

A great ToDay!

Woooooow! nu stiam ca avem atatea chestii faine pana cand nu ne-am apucat sa facem curatenie! :) Sincer, pot sa deschid un magazin de cosmetice cu toate produsele sigilate pe care le-am gasit prin truse! :) Pe moment a fost haios, de parca as fi dat de sacul lui Mos Craciun! apoi am inceput sa prelucrez informatiile si sa ma speri nitel: mi-a venit in cap un titlu auzit cu ceva vreme in urma: "bunuri care ne consuma"! De ce am continuat sa cumpar atatea lucruri de vreme ce evident nu aveam nevoie urgenta de ele, pt ca uite..au ramas nedesfacute?!...mi-e ciuda ca m-am lasat dusa de val si nu am fost mai rationala...Eeeeei, am o scuza oarecum acum, pt ca majoitatea cumparaturilor frenetice au fost iarna, de atunci am fost muuuult mai cumpatata! :)
Nu stiu cand au trecut ultimele zile, vacanta nu a fost o vacanta propriu-zisa, dar am avut zile frumoase nefacand ceva extraordinar! curatenia ne-a tinut vreo 2 zile, am amestecat oboseala cu rasfatul si hohotelile, drumuri in oras, plimbari, filme si leneveli, recuperat la citit!
Azi sarbatorim aniversarea noastra, am colindat prin magazine de decoratiuni, ne-am plimbat mana-n-mana, pupacind iubirea la tot pasul :) We have a great day! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu