sâmbătă, 7 aprilie 2012

Likeeeeee

Pantofii de dama "dandy", fuste/ rochii/ bluzite din dantela (nu PERDEA Ubi!), blazere pastelate, lac de unghii in nuante pastelate, machiaj natural dar si fresh, parfumuri suave...sunt prezentate toate, peste tot, ca fiind emblema primaverii 2012!
"te-au prostit revistele tale" (Marie Claire si Glamour) zice Ubi (dar tot el e cel care ma rasfata cu de toate!) dar zau daca toamna asta de primavara nu-i mai dragalasa asa! :)
Asa ca azi am ales lacul lila...sweet, Miss Dior Fraiche, machiaj retro (sunt dependenta de dermatograf, in diferite nuante, finut...) si am zbughit-o in oras! am plecat sa cautam...nici noi nu stiam exact ce! de fapt cred ca dupa saptamanile incordate de pana acum, am vrut sa fim altfel...normali! :) asa ca am inceput cu o salata de dimineata, apoi patrulat prin oras, cadouri de la Sephora (ruj Dior Addict, crema contur ochi), apoi o cafea to go, o tura la targul Slow Food, apoi o alta cautare de pantofi de primavara (m-am invartit deja de o pereche dandy nuanta ciocolata dar sunt din piele intoarsa) waterproof, dar in rest m-am ales cu o camasuta cu floricele...si o pereche de pantaloni ciudati......mai bine fac poze cu ei decat sa-i descriu! :)
Sooooooo..am avut o zi frumoasa, o zi normala, si asta e minunat! :)

2 comentarii:

  1. :) nu ma mai "arunc" asa la cumparaturi. desi, mi se mai intampla si mie cateodata...;)
    am casa plina de farduri, incaltaminte, haine...pe care le-am purtat/folosit o data sau nici atat :))
    desi...stop! :)
    mi-a placut...parca te-am vazut incercand...proband...tot ritualul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. O nu nu nu! :) Cadourile de la Sephora chiar erau cadouri! am un card, de la Sephora, pe baza caruia primesc cadouri din cand in cand. De data asta a fost rujul, serul pt ochi si parfumelul! cu siguranta nu as fi dat acum atata banet pe ele! evident sper la o vreme cand nu o sa mai cantaresc portofelul inainte de a cumpara ceva, dar acum nu sunt in "acel" moment!
    Am avut, nu cu multi ani in urma, o perioada foarte aspra...cand imi coseam papucii inainte sa ies din casa! nu am uitat acele vremuri si sunt mai..."calculata", imi tin impulsul in frau cam de fiecare data! :)
    Daaar..cum-necum, am ajuns si eu in punctul cand toate sunt peste tot (daca ma abtin eu, Vladut ma rasfata cand are ocazia...tocmai pt ca am avut acea perioada..)asa ca acum nu prea simt nevoia sa mai cumpar cosmetice..Dar daca e cadou..nu zic nu! :)
    Cat despre pantofi...ai dreptate in ceea ce priveste ritualul! :) si asta pt ca ma decid greu, si ce-mi place in magazin nu mi se mai pare..."minunat" cand ajung acasa! :)

    RăspundețiȘtergere