joi, 5 aprilie 2012

Azi..

Azi s-a terminat cu bine! nu stiu cand a trecut ziua, a fost incredibil de epuizanta si intensa!
a fost operatia tatei, a durat o vesnicie, atat mi s-a parut mie, inchisa fiind in biroul meu acvariu, inglodata in taskuri...Nu am avut puterea sa mananc sau sa beau nici macar apa, am trai mai mult in ganduri...
Dar suntem bine, cu toti! si asta conteaza cel mai mult!
Si am primit flori! multe si frumoasa si parfumate! si le iubesc teribil de mult! iar pe Dutzu.....pe el il ador! xoxo
Multuuuumi tuturor pt incurajari, ganduri bune si toata grija ce ne-ati purtat-o in perioada asta!suflete bune domle! :)....xoxo

2 comentarii:

  1. Ma bucur mult pentru tine, pentru voi.
    Multa sanatate si recuperare usoara si cat mai rapida pentru tatal tau! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim! :) avem speranta si o sa fie bine! :) esti tare scumpa! :)

    RăspundețiȘtergere