duminică, 4 martie 2012

O saptamana

Sau mai mult, de cand nu am mai scris! si asta nu pt ca nu as fi avut ce, ci tocmai pt ca se intampla atatea!
Si ajunge sa fie asa o discrepanta mare intre caldura si lumina vietii traite langa Ubitul meu, si lumea rea si cenusie de afara...incat nu vad rostul in a mai retrai toate cele "grele" in fiecare seara cand ajung la blog!
Si ma rezum atunci in a evada in fotografii......le las pe ele sa vorbeasca in locul meu!
Pe scurt, fara detalii dureroase pt ca nu merita ei atata atentie: ne-am mutat in alt sediu (si cand zic "ne-am" e pentru ca doar colegii de birou si-au rupt spatele cu totul, fara vreo firma specializata asa cum ar fi fost normal. Si tot normal ar fi fost ca "cineva" sa se poarte omenos in locul privirilor dispretuitoare...Pana la urma fiecare om isi judeca semenul prin prisma propriilor "calitati", asa ca...da-i drumul!)
Pt ca mutarea ocupa vreo 2 zile, a trebuit sa termin in doar 3 zile tot ce era programat pt o saptamana de munca. Si asta nu ar fi fost ceva dificil, daca nu ar fi fost toate..cele ce le traim in doi, trairi ce raman deocamdata doar ale noastre!
Dar au fost si momente de lumina! ziua sisterului sarbatorita ca o evadare la "Nostalgia", cu toate hlizelile noastre, plimbarea indragostitilor de vineri dupa munca (multumesc Ubi pt flori, si pt..tot! xoxo ), filmul de sambata.....(si aici ar fi loc de o postare independenta!), evadarea superba din "Publick", cartea citita in doi, salata cu miros de primavara si tofu..slujba de duminica dimineata, si toate acestea sunt viata mea adevarata!
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu