miercuri, 15 februarie 2012

Happy V'Day!!!!! :))



Pana o sa desarc pozele, va trebui sa ma credeti pe cuvant! :)
Am avut o zi superba!!!!!!!!!! xoxoxoxo Ubi!!!!!
De felul meu (al nostru), nu am pus mare pret pe aceasta sarbatoare, pt ca: e prea comerciala, t ca e importata in defavoarea sarbatorii noastre Dragobetele, pt ca e gretzoasa cu toate pitziponcelile ce presupune (pt unii) ziua aceasta!
Eeeeei bine, toate acestea fiind spuse si cunoscute, nu am tinut cont de faptul ca azi e V'Day!
La munca a fost o zi orbila, asa ca am dat un mesaj SOS catre Ubi! disperat in toata regula! "de-abia astept sa ajung la tine!!!!!" ii zic! Cum-necum termin programul, ma foiam in masina doar-doar ajung mai repede acasa, cand ma suna Ubitel! primesc o invitatie! :) cobor din masina la prima statie si fug catre Ubi! hopa! o cutiuta de Rafaello pe bord! hatz of course! dar i-am dat un share cu Ubi asa ca a disparut rapid!
"Si acum unde mergem?"
"Unde vrei tu!"
"Pai eu nu stiu ce vreau!" :)
....plimbareli si iata-ne ajunsi in fatza Paradisului! restaurantul "Paradis"! :) primim o masa de doua persoane, chiar langa geam (i see you but you cant see me...:))))  ), meniul...Pe scurt: peshtele sa balacea in salatele noastre si hai si cu Frappe-ul! (poze delicioase cand le descarc, ok?), da-i cu ceaiul!
Papa bun poposeste in sfarsit in burtica, acum eram gata de o plimbareala mai mare! doaaaar ca.... ce apare pe masa? un trandafir! de Rafaello! (never is enough!!!! :)  )Si o prajiturica din partea casei! de fapt doua! in forma de inimioare, normal! cu crema de capsuni! :) Si asta nu e tot! sub fular.....o carte!!!! "Lebedele salbatice"!!!!! (......"daca tot citesti ca inecatul!":)))  ) pupaceala-pupaceala! apoi plimbare cu Fufu pana acasa, si ce sa vezi? inca un cadou! cashti "smechere" Philips...pt ca pe celalalte le-am dovedit deja!...shame on me! .....
Am facut febra musculara la obraji de la atata zambet revarsat pe toata fatza! :))))
Si acasa...alte surpriza: Ioana cu manichiura! done! panglicute finute si inimioare mici pe fond lila!
Si surprizele continua! am primit vizita neasteptata, dar mult-mult dorita, a parintelui nostru duhovnic! chiar cand ne faceam planuri cum sa ajungem noi la el! :)
Asa ca, fara nici o asteptare, fara nici un plan, am trait o zi superba!!!! vis frumos!!!! :)))
Multumesc Ubire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu