joi, 9 februarie 2012

Cand ploua si e ceatza





Nu e o perioada tocmai fericita in viata noastra, dezamagirile au facut mult rau..Am incercat in zadar sa-i intelegem pe "acei"..dar n-am reusit! stii doar ca tu nu ai in stare sa faci asa ceva, si tocmai asta face totul atat de dureros! noi nu asteptam sa ne pice ceva din cer, nu asteptam mila si nici nu profitam de sentimentele cuiva doar  ca se ne rezolvam problemele....Dar se pare unii au ca mod de viata tocmai asta! si totul mi-ar fi indiferent, daca nu am fi avut tot noi de tras din pricina lor!
Si se aduna dezamagirile si se aduna oboseala si fuga de ganduri..pana cand linia orizontului nu e suficient de departe!
Am umblat ieri, ca zapacitii! vreo 4 ore prin ger! dar am simtit asta doar cand am ajuns acasa si ne-a palit ameteala! dar a fost supeeer! noi doi si orasul, fara oameni! strazi inghetate, patinoar la tot pasul, nasul inrosit de ger...dar noi doi eram...perrrfect! :) si am pus tzara la cale, ne-am ridicat unul pe altul pe rand...:) am facut haz de necaz!
Si pt ca ieri am auzit de trei ori ca in fatza problemelor trebuie sa razi....HAAAA! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu