luni, 30 ianuarie 2012

& You Are Mine!












La Multi Ani Ubire, o data si inca o data si inca o data! Ani fericiti si frumosi, cu vise implinite si bucurie zi de zi!
Iti multumesc ca esti Soarele Meu, ca esti raza mea de speranta, raza mea de putere, esti stanca mea de care ma agat cand vantul incearca sa ma doboare, esti ocrotirea mea cand lumea in jur uita de umanitate! Esti motivul meu de a merge inainte, esti motorasul ce ma face sa pun in aplicare tot ce visez, esti rasfatul meu ce depaseste orice imaginatie! Esti jumatatea mea, si sunt completa doar cu tine! Cu tine am invatat ca dragostea adevarata exista, ca sufletul pereche exista, si ca norocul in ecuatia asta nu are ce cauta! Cu tine am invatat ca intradevar totul se intampla cu un motiv!
Si sunt leoaica Ubire, sunt leoaica fatza toti cei care zic sau fac sau gandesc stramb! Si nu vreau sa ne mai pierdem vremea cu ei! N-au decat sa fraiereasca, sa profite, sa se foloseasca de orice vor! in lumea lor de plastic or fi fericiti...dar gata! Nici o secunda in plus pt ei! Nu-i lasa sa-ti innegureze orizontul!
Suntem impreuna si asta nu au cum s-o schimbe! si suntem FERICITI!!!! :)
xoxoxoxoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu