miercuri, 18 ianuarie 2012

Runnin...for now!


Azi am fugit! cu Ubi si cu Fufu! si am apucat in sfarsit sa dezapazesc masina! :) imi place orice joaca in zapada! sambata trecuta am tasnit=o pt vreo 6ore prin zapada, ingerasi si tot tacamul..:) apoi bulgareala and stuff..Azi am fugit iar in zapada!
Am fugit de ganduri, am fugit de probleme, am fugit de piedici! nu carai daca am de tras pt ceva facut din vina mea, dar mi-e enoooorm de greu sa trec peste situatiile provocate de altii!
Si mai sunt 2 zile pana la ziua mea! am scris asta deja pe frigider in caz ca nu numara si lumea...:) si am scris si cadoul dorit!:)
As vrea sa plecam undeva Ubi! din nou! noi doi! si petale de trandafir! si un foc in camin! si cateva carti...multe! ca sa pot citi linistita, fara teama ca mi se termina cartile! si soooomn dulce dimineata! si caldura! (am mai zis asta?) ....si soare!!!!!
Gata! somn usor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu