marți, 17 ianuarie 2012

Culoooori! :)



Or better yet....girls having fun! :)
Planuisem sa facem o iesire "ca fetele" plus Dutzu :) Sa repetam cafeaua de vineri seara!
But first....o manichiura! Ioana a terminat cursul cu 10 (well done!) si acum exerseaza! unghii libere?? gaseste ea hac la toate! Sisterul are un french combinat cu labute de matza, eu...un french combinat cu floricele colorate! si o sa fac poza! dar nu in seara asta....I am tooooooo sleepy!
Am povestit si am barfit un pic, si am mancat nitel....(se pare ca gatesc bine, nu gluma ;p Cata modestie!) si apoi...painting time! :)
Apoi ne-am uitat la albumul de nunta! is not just me....dar chiar e frumos! colorat, echilibrat, vesel si copilaresc, clasic si elegant! :) (fie vorba intre noi, manichiura de azi mi-a amintit de emotiile de dinaintea nuntii, cand cu o zi inainte de nunta stateam ca pe ace la manichiura stiind cate alte lucruri mai aveam de facut...It was fun after all! ;p)
Maine sala! Rooontzi...ne vedem!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu