marți, 3 ianuarie 2012

Azi

That's me! si inca cum! :)) recunosc! beleaua e cand vine timpul sa descarc pozele! laptopul meu si cel al Dutzului..over full! dvd-uri..scrise, frumos, pe luni, pe ani! ratacite insa undeva in casa! nu mai dau de ele! si prefer sa cred ca sunt ratacite! le-am cautat deja, nu am dat de ele, dar subiectul acesta este prea dureros ca sa-l despic pana la radacini!
asa ca...trec peste, momentan!
Buuuun, ca sa nu pierd sutele de poze facute in vacanta asta (hai sa zicem cateva zeci de sute;p) am decis ca vreau un stick mare si incapator! la care sa pun si jucaria din Verona(inca nu m-am decis exact care din ele;p)! cautam magazinul, il gasim, il vedem (pe stick evident), ieftin si bun, gata cumparam! de la Dutzu pt eu|:) Multumesc! xoxo hai sa iesim acum! dar ne ne ne! un labrador mare so gras fuge prin magazin! si nu are scapare! il vad, ma vede, ne imbratisam, picam jos din cauza fortei (a lui evident) si incepe smotoceala! nici nu mai conta magazinul sau oamenii ce treceau pe langa noi! iubire mare domle! :) dar atrebuit sa plecam, pupam labradorul de ciao-ciao! si gata!
I am happy today! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu