luni, 5 decembrie 2011

Sooo much fuuun! :)))

Ma gandeam cu groaza azi dimineata pe cand autobuzul ma plimba prin oras, la ziua ce ma astepta la munca! e de inteles, dupa 4 zile libere, zile normale, cu oameni normali, cu trairi normale! recunosc, am stat pitit in fularul meu cel gros, cu nasul in manusile calduroase, cu gandul la binele trait acasa!
Si-am ajuns la birou, am intrat in monotonia diminetii, pana cand printr-un colt de geam am vazut ca rasare soarele! cer mov si roz, sters cu un strat de ceatza..am plecat cu gandul departe de locul acela, departe..acasuca, unde-i cald si bine!:)
Am fost nerabdatoare toata ziua, am verificat ceasul de o suta de ori pe putin! timpul trecea in voia lui, dar asa bucuria intalnirii cu Ubi crestea tot mai mult! :)
Si s-a facut 16:30 si ne-am intalnit si am rezolvat rapid niste trebushoare in oras si la sfarsit am facut o escala la Sephora.....=D si-am mai primit o trusa suuupeeeeer, perfect for this winter! :) si nu-mi vine sa cred ca a trecut un an de cand am primit ASTA de la moshu'!!!! =D Me like it soooo much!de atunci ma pictez intruna, nici o zi la fel! :)) Hohohohohoo! si asta nu e tot! am primit si o perie rotativa Philips asa ca acum bobul meu se va aranja rapid si uscatul parului nu va mai fi un chin chinuicios! :) si apoi ditamai rasfat de la family! cadouri si cadouri peste cadouri! am ramas stupefiata! cum sa le primesc eu pe toate???? :) am facut si noi cadouri, sper ca s-au bucurat si ei.....desi woooow! am primit ataaaatea! :)) pot sa deschid un magazin de dulciuri!!! si sunt sigura ca pana la venirea primaverii tot or sa mai ramana cateva! :)
Aaaa! si pizza! a ajuns pizza acasa inaintea noastra! asta da fast delivery! :)
Am descarcat aparatul foto de la atatea poze! :)) Imi place atat d emult ziua aceasta!!!! as vrea sa tina inca vreo 4 zile, cel putin!!!!:)) Haaaaappy!!!!!

Un comentariu:

  1. You had so much fun!!!!...:))) ma bucur ca ai avut o zi atat de minunata si sper ca Mosu' sa iti aduca muuulta dragoste si multe zile insorite!!:x :x :x

    RăspundețiȘtergere