vineri, 9 decembrie 2011

An "oupsy" day!

Locul sosului e in mancare...daaa?
Dar unii sunt mai nonconformisti si.......:))
Incep cu Rontzi!
Nu! de fapt incep prin a preciza ca amandoua suntem varsatoare! si nitel impiedicate (eu!)
Si nu avem directie! nu putem merge paralel, una langa cealalta fara sa nu ne ciocnim! :))))
Si suntem varsatoare, daa?
Buuuun! am lamurit! :)
Azi, in timp ce ne pregateam pt sala, eu cu morocanelile mele, Rontzi cu nerabdarea ei! si-mi povesteste patzania secolului! :)))) muaaaahahahahaha! :) Pe scurt, pt ca nu stiu cat am voie sa dau din casa, s-a intamplat asa: Rontzi face mancare dimineata, scoate borcanul de bulion din congelator, il pune la decongelat in apa calduta, dupa timpul de rigoare se hotaraste sa-l foloseasca!....facand balet cu el prin bucatarie! mobila, faianta, parchet, jucariile bebelului, haine, papuci de casa, electrocasnice, si.....parul blond si luminos al divei! nimic nu a scapat de pictura abstracta a bulionului! :)))))
Ce mi-ar fi placut sa te vad!!!!! :)) (zi vezi ca nu insist pe papaleashca picata in cap, da? :))))  )
Patzania asta o depaseste pe cea a Adinei, care a reusit sa-si verse cafeaua pe spate urcand scarile spre birou! :)))
Mdaaaa.....muahahahahaha:)))) Fuuuuuunny!!! :)
Si acum imi vine mie randul! 

Masa de seara, un vas de yena scos din frigider, apoi pus direct pe flacara de la aragaz! da, stiu ca never-ever nu se face asta, dar cineva s-a gandit ca merge si acum cum a mers si in alte datzi! A urmat bubuiala de pe lume! mi s-au infundat urechile pe loc! parca a stat timpul in loc! eram acolo, chiar langa "bomba", dar totul a explodat spre perete! am scapat cu o infima zgarietura, care insa parea ditamai buuubaa imediat dupa!.. Ce ma supara e ca nu am avut reactie, nu am facut nici o jumatate de pas sa ma feresc cand am auzit bubuiala!
Acum sigur, daca ar fi sa ma axez doar pe partea serioasa a lucrurilor, as sta serios pe ganduri, pt ca naaah..am fost varza in reflexe!
Dar pt ca am ras de povestea lui Rontzi, pooftim...poti sa razi si tu acum! mi-a explodat mancarea pe aragaz! :)
Ubi a strans toata nebunia din bucatarie...mie imi tremurau genunchii!
Care oricum imi tremurau dupa ingerashii de la sala! she durere domle!..ne-a ciuruit azi! :)
Dar vine weekendul! sa scapam cu bine zic! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu