duminică, 4 decembrie 2011

Wings


E adevarat ca nu asa imi imaginasem aceasta minivacanta! si prima zi am fost botoasa pt ca nu credeam ca o sa mai iasa ceva din asta!
Am lasat apoi lucrurile in timpul lor, le-am lasat sa se intample! si nici o zi nu a fost ca cealalta! intr-una am ras de ne-am cocosat si am avut o ieseala foarte cozy, cafele delicioase si shake-uri, in alta zi am fost home-people..Am simtit ca cel mai bine e sa stam fara sa facem nimic(o zi atat de diferita fatza de goana noastra tipica!), filme, carti, cina cu parintii....Sunt momente in care-ti amintesti ca daca ii ai pe toti ai tai sanatosi, esti cel mai bogat!.....si in acele momente imi dau seama ca lupta mea e atat de lipsita de importanta! e doar vina mea ca sufar pt prostia si tupeul altora!..
Asa ca nu a fost o vacanta aventuroasa, a fost una mai buna de atat! mi-am echilibrat sufletul, doar pt ca m-am lasat dusa de val!..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu