marți, 22 noiembrie 2011

Let go!

am lasat  sa treaca! dar pana sa ajung in punctul acesta, am plans in pumni, si m-am ofticat, nu pt bani sau alte avutii, ci pt minciuna si dezamagirea adunata! si cand sunt suparata nu-mi trebuie nimic, implicit nici mancare...Si daca mai pun la socoteala efortul de la sala...iaca! stelute argintii in fatza ochilor! m-a salvat insa pastila de magneziu a profei! :)
Azi, cu lectia invatata, am inlocuit cafeaua de dimineata cu o pastila de calciu-magneziu, si in restul zilei a fost surprinzator de bine! o zi fara greata si ameteala....uaaaau! :)
La munca a fost aceeasi stare de fapt...insa am plecat antrenata de acasa :) si apoi a fost si Rontzi! asa ca mi-am luat portia de incurajare si indemn la normalitate, si pana la sfarsitul programului deja nu-mi mai pasa de "ei"!
A venit intalnirea in oras cu ubitel, o dupa-amiaza la cumparaturi......=) si..si..si! I did it!!!! am reusit sa nu cumpar nimic gauritor de portofel!...mmmmmbine..fie, doua tricouri..:) Ubi si-a gasit (cu greu, ca naaah..spate lat;p) o haina de iarna perfecta pt zapezi serioase! am plecat de acolo cu sentimentul de "bun facut"! se prelungise promotia cu doua zile! ne astepta pe noi! :))
Si pe langa toate acestea, e bine! langa ubi meu mi-e bine! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu