vineri, 28 octombrie 2011

Power of time


Cat te poate shoca o poza????muuuuult! ai senzatia ca o oglinda a aparut de niciunde si nu ai de ales decat sa o privesti! vezi tot, si mai mult decat atat, iti amintesti tot! senzatia de frig contopita cu oboseala dar acoperita de bucuria primei ninsori cu fulgi mari! caldura soarelui si boarea de vant strecurata prin frunzisul de langa cetate, maimutzoaica-tzoaica mare (animal de plush ce semana teribil cu mine +)) ), fetze inroshite de frigul noptii de iarna, doi somnorosi cu ochii inca umflati de somn neavand altceva mai bun decat sa se strambe la pozat! =)) poze vechi de 5-6 ani! nu uitasem de ele, nici nu aveam cum, pt ca si acum imi amintesc cum am primit albumul de poze! =) Intr-una din plimbarile noastre, intrasem intr-un magazin de haine (oooold habits, i admit! ;p), si la moment dat Ubitzel im zice ca trebuie sa mearga sa cumpere ceva! evident ca nu am inteles ce se intampla si roasa de curiozitate am incercat sa-mi vad mai departe de treaba (probat hainutze! mmmmmmm....), pana am ajuns eu la casa s-a intors si Ubi cu neastampar in priviri :) Mergem la Mac sa mancam ceva si pana sa ma rasucesc eu pe acolo vad in fatza ochilor un album....cu noi! Cat am stat eu la probat, Vlad fugise la studio, ridicase pozele si le si aranjase in album (acum ca scriu asta, nu pot sa nu ma intreb daca nu cumva exagerez eu la probat sau Ubi e superman! ;p)!!! nu am putut sa disting mare lucru din poze atunci pe loc pt ca aveam lacrimi in ochi, dar apoi...Doaaamneee, cat l-am mai rasfoit! il tineam cu mine, si il luam cu mine peste tot, schimbam gentile- hop si albumul in ele! mi-era teama ca o sa devina sepia de la atata privit! :) si doar avem atatea mii de poze, dar albumul acela, primit astfel, e de neuitat! :)
Si iar nu pot sa nu ma intreb, cum de se face ca intotdeauna o poza adevarata, culori imprimate pe foaie lucioasa, iti topeste inima mai ceva decat pozele digitale!
Azi ne-am uitat impreuna, emotionati, in albumul ce ramasese pe fundul unei genti (chiar dragute de altfel, si chiar cred ca o sa o repun in functie!;p) si am retrait acea seara! doar privind acele poze! Cum sa nu fotografiezi mereu, tot ce vezi?!? :)) Asa ai dovada ca visele chiar se implinesc! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu