vineri, 5 august 2011

Sooooo tired!

Atat de obosita incat nici nu pot dormi! si varianta cititului nu ma mai ajuta, pt ca a doua zi dimineata nu-mi mai amintesc ce am citit! adevarul e ca dimineata nu-mi amintesc nici macar ce zi e!am nevoie de vreo 20 de minute de dezmeticeala inainte de a misuna prin casa! asa ca incerc sa pregatesc lucurile de cu seara...ca sa mai castig inca 10 minute in plus de somnareala aceea dulce cand este treaz si adormit in acelasi timp!
hai ca da roade! vorbitul asta despre "somn" ma face sa imi lipesc fatza de perna mai repede! :))
saptamana aceasta a trecut foooarte repede, alergatura, ganduri ce trebuiau aranjate in sertarasele mintii pt a rezolva lucrurile cum trebuie..drumuri peste drumuri! ca o adevarata bride-to be umblu cu agenda dupa mine (o mai uit pe rafturile magazinelor daca ochii imi pica pe ceva frumos ;p role de la Ubi de exemplu!), lista cu lucruri inca nefacute ne ranjeste frumos de pe dulap, unde sta lipita atat de bine incat dimineata cand deschid ochii o vad prima data!..
suntem in faza actelor pt cununia civila si ma pregatesc sufleteste pt ciocnirile cu birocratia....si apoi jonglerii cu impartitul drumurilor la primarie si orele de munca...
taxe peste taxe, lipsite de logica sau bun-simt! de fapt, nu cred ca exista altfel de taxe..doar fotografiatul in momentul semnarii certificatului de casatorie ne scoate 80 de roni din buzunar! apoi taxele pt schimbatul numelui, pt schimbatul actului de identitate, oare n-or exista si taxe de plic?? beautiful contry!....sau "carpathians garden" vorba unei blonde de pe la noi!....
ca fapt divers...ce mi-a sarit in ochi inca de la primele pregatiri! mai mult de jumatate din lucruile cumparate pana acum sunt fara bon sau chitanta! asa ca trebuie sa fiu bad-guy de fiecare data si sa cer chitantele cu pricina! dar nu are cum sa nu fie evidenta toata evaziunea fiscala! e pretutindeni!
soooo...cumparat condurii miresei! 2 perechi, una pt prima parte a zilei, a doua pt restul tzopaielii! :) frumooooosi! :) si rochitele pt cununia civila si petrecerea de a doua zi (dupa nunta)! am inceput cu o rochie altfel, de la Mathilde, tare draguta, deja imi imaginam cum s-o accesorizez! asta pana cand am dat de  doua rochite Emilio Pucci....atat de feminine si dragute si...altfel! maine mergem dupa ele la magazin (am avut nevoie de timp ca sa ma decid cu care din cele doua rochite raman asa ca am castigat timp de gandire pana maine dimineat, iar acum imi tzatzaie...tartacutza de teama sa nu raman fara ele pana maine! is nebuna, pe bune! :) )
gata....mi-e somn! Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu