luni, 8 august 2011

Hard to be a pitzi!!!!


:)))))
imi amintesc si iar ma apuca rasul!!!! si stiu zicala cum ca "desteptul" rade de ce-si aminteste, dar in cazul meu nu e valabila!!!!!! :)))) hahahahaha!
Si sper Rontzi sa razi zdravan, asa cum stii tu!!!
Asadar....programare la solar facuta de saptamana trecuta, doar ca programarea se tot amana pe "alta zi"! iata ca "alta zi" a fost azi! fuga de la scarbici, dush rapid si alta fuga la salon! inutil de subliniat cam cat de alba eram eu pe langa celalalte exponate din salon, unele mulatre de-a dreptul, si da! cu acel ruj roz! astept eu sa imi vina randul, pe masuta din coltul asteptarii tronau reviste gen "click/ ok" or something (ca doar ce altceva se poate citi acolo?!?!?!), asa ca ies putin la aer pe terasa...frunze verzi, copaci racorosi, cer senin..hai ca merge! nu tine mult rasfatul si sunt chemata la "tub"! vertical, laudat fiind a fi mai bun! oook...aer in piept avem, ochii inchisi avem, 4 minute programate! buuuun! hai ca nu pare greu! incepe magaoiaa sa huruie, sa vuiasca, simteam prin pleoapele stranse (ferecate de-a dreptul) un soi de lumina verde! caldura peste tot! faceam ca peshtele pe uscat!! aer...unde mama lui e aerul??? caldura peste tot! incercam sa-mi inchipui ca sunt la plaja si nisipul e fierbinte si soarele arde...ti-ai gasit! cum sa ma fraieresc atat?? asta-i un tub vertical, unde dogoreste peste tot! si cum sa stau atat cu ochii inchisi??? nu puuuoooot! aaa! cat inseamna 4 minute?? de ce nu se mai termina odata??? pliiiiiz fa-te 4 minute mai repede!!!!
si s-a oprit! pe pipaite deschid usa(ochii inca inchisi ca poate au mai rams pe acolo ceva raze ratacite.....;p)si zdup afara!!!! niciodata nu m-am imbracat ata de repede!!! arunc un la revedere in graba, fata ma retine, ma intreaba cum a fost, cand mai vin(uaaaat??? asta nu a fost tot?)..mmmbine fie, miercuri, nu de alta dar inca nu mi s-a uniformizat culoarea..Sooooo, miercuri ne panicam din nou!!!
Si-mi spune fata magazinukui cum o sa ajung sa nu mi se mai para atat de sufocant, ca o sa rezist 10 minute...(yaaaah right!!!), cum ca fetele cu vechime vin la solar doar ca sa se linisteasca (WTF?????)...da da bine bine! ne vedem miercuri!
Si nu merg la solar dintr-un moft!  dar is super alba, si pe alocuri bronzata "ca tractoristii"...si cum timp de bronz natural nu am pt ca la ora cand ajung acasa aproape ca dau stelele...ramane sa mai rabd vreo 2-3 sedinte! OMG!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu