duminică, 12 iunie 2011

What a day!

Ieri, cel putin! as incepe cronologic cu descrierea faptelor, dar cum starea e de sosete (it sucks!), incep cu importantul: masina noastra a fost vizitata de hoti, in miezul zilei, intr-o parcare pazita, in fatza unui hotel de fitze! am parcat masina mai putin de o ora dar a fost de ajuns sa ne trzim cu portbagajul golit! am facut prostia sa transferam in portbagaj cumparaturile facute pana atunci, chiar dupa ce am parcat masina! cred ca atat le-a trebuit! desi eu ma gandesc chiar la pazitorul parcarii (@#$%@) care se invartea pe langa masina noastra...Imi cumparasem o pereche de balerini, frumosi foc, sora mea isi cumparase alte mici lucrusoare si desi am insistat sa lasam bagajele acasa inainte de o vizita scurta in centru (ce inseamna sa-ti ignori feelingurile..Si zic asta pt ca si Vlad le-a avut pe-ale lui...), am mers totusi cu toate cumparaturile dupa noi! surpriza am avut-o acasa, cand am deschis portbagajul si l-am gasit gol! gol de cumparaturi pt ca lucrurile de baza ce le avem acolo (trusa auto, extinctorul, etc) au ramas acolo! e ingrozitor sentimentul sa te simti furat! frustrarea e maxima, pt ca nu ai cui sa-i spargi dintii, nu intelegi de ce au trebuit sa fure! bun, inteleg, le e lene sa munceasca, vor totul de-a gata, dar de ce trebuie sa fure?!? daca veneau cu vreo poveste lacrimogena prin care ziceau de ce au nevoie de pantofii mei si de mancarea de pisici (printre altele) le-asi fi dat eu, fara sa mai fure! dar nu! nevoia lor de obiecte nu e atat de mare pe cat e nevoia lor de-a face rau! pt ca dupa ce au golit portbagajul, l-au inchis frumos la loc, sa nu-ti dai seama pe loc ce s-a intamplat!
Tunete si fulgere au fost la gura mea, si le-am dorit numai de bine (not! era vorba de ceva bube pe mainile hotilor) celor care si-au intins labele unde nu aveau ce sa caute!..Hmmmm..parcare pazita! bliax!
Si am inceput sa auzim povesti de la alte persoane, cum se pare ca tactica asta e un nou trend al hotilor indeosebi in parcarile pazite! o femeie a ramas cu portbagajul golit chiar sub nasul politistilor (isi parcase masina pe la Unirea, pt scurt timp)! replica uniformelor a fost ca ei nu aveau de unde sa stie ca cei care umblau in masina nu sunt de fapt proprietarii masinii!..
Ei bine, dupa acest moment, totul a fost naaashpa! nervi, frustrari...mama auzise de patania noastra si a vrut sa ne rasfete cu ceva bun(creme brulle for me si prajitura cu fructe si bezele pt jumatatea mea), numai ca i s-a varsat crema in cuptor, aburii i-au oparit fatza..Bine, intre timp si-a dat intruna cu ulei de masline si pana la sfarsitul zilei i se estompase roseata si umflatura..Bine ca a fost doar atat!
Seara eu am vrut sa pregatesc ceva bun (nu mancasem amandoi nimic toata ziua) si am facut mamaliguta cu branza si smanatana la cuptor (varsata si ea in cuptor....ditamai fumul in bucatarie..) si ciuperci umplute, la gratar! Manacarea  a fost buna...zice el, ca eu is mai carcotasha!
S-a terminat ziua de ieri! bine ca a fost doar atat!
Multumesc Ubi pt carti (iar le devorez!) :****

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu