sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Geru'.....mama lui!

Saptamana trecuta maraiam de dorul iernii, "unde-i domle zapada? unde-i aerul de iarna?"...Acum, ce-i drept, a fost mai confortabil asa, fara nas rosu si buze crapate, fara tot dulapul in spate, fara naveta zgribulita in autobuz..Si iaca, ne-a palit zapada, inghetul, alunecusul, nasul inghetat si urechile degerate....dimineata as lua cu mine toate fularele din dotare! Da stiu, toate isi au rostul in lume si suntem norocosi cu 4 anotimpuri, asa ca fie...stop joc la lamentarile egoiste!

Asteptasem cu nesat ziua de sambata, ca sa dooooooorm, sa nu mai vad ora 5 cand ma trezesc! ma dadeam jos din pat in fiecare dimineata ca o matza prinsa de ploaie, si-mi ziceam "las' ca in weekend imi iau revansa!". Evident ca azi, de la ora 8 nu am mai putut sta in pat! nu mai aveam somn, ma chinuiam sa lenevesc! aaaaaa! frustare nu gluma! asa ca, daca tot m-am trezit devreme macar sa iasa ceva bun din asta! si am facut mancare suuuuper buna(supita de pui, friptura de pui cu legume, orez hawaian cu carne fiarta de pui), am umplut casa de miros numa' bun :), apoi curatenie, rufe spalate....mmmmmm mirosul de rufe spalate, casa curata si coji de portocale puse la uscat! frumos! asta doar iarna mai intalnesti! si uite ca deodata n-am mai privind incruntata pe geam! asta pana cand a trebuit sa dau fuga in oras dupa cadouri si tort! iar echilibristica pe ghetus, stat la cozi, slalom printre raioane, dar a meritat! cadouri frumoase si un tort cu martipan..uuuuaaau! :)
Si acush, normal, imi pica ochii in gura! asa ca trag draperia si "Somn usor!" :) pi bune!
P.S: Tare buuuun e ceaiul la casa omului! :) nebunie de arome sub nas! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu