marți, 29 iunie 2010

Maaaasinaaaaa!! :))

Mai am trei zile pana la concediu! trei zile in care risc sa-l aduc pe Vladut la disperare cu atata "numaratoare", dar chiar simt cu fiecare celula nevoia de libertate, liniste si..tot ce e mai bun!
Aveeeeeeeeem masina!!!! :)) adica si-a luat Dutzu carnet, in cel mai mare secret cu putinta, desi nasul meu fin....=D Asaaaa..si cu Buburicu, aka Nervoasa, aka..inca nu ne-am decis la nume (;p)facem ture prin oras si rezolvam probleme ataaaaat de rapid si..ooooof! nu ma mai satur de plimbat! =D mi-ar place sa ne plimbam toata noaptea, eu sa dorm binenteles! sa vezi si sa nu crezi! in masinutzu asta nu mi se face rau! si-mi plaaace asaaa de mult! si conduce atat de bine si corect! manca-l-ar mama!:) muaaaaah! :))) primul weekend, ce credeti c-am facut? am spalat masina! luciu i-am dat! am dragalit-o nitel! atat am asteptat-o!! =)) serios, numai cand ma gandesc la masinuta si-mi apare zambetul pe buze! atat a mai visat puiul meu la carnet..si uite ca l-a luat! din prima! fara tarsa..waaaau! sunt tare fericita pt el! :) si mandra, evident! :) si-o sa mergem in concediu cu masina!! da da!! concediu!! inca trei zile..trebuie sa mai rezist..
Dupa cele doua saptamani de concediu urmeaza..depinde ce decizie voi lua in zilele urmatoare! plecarea in Germania cu actualul job sau..schimbarea locului de munca ce a aparut atat de brusc, pe neasteptate! ironic..pt  ca dorul de duca il am de ceva vreme, doar ca nu ma asteptam sa vina propunerea atat de rapid!!..decizii, decizii! deocamdata le cantaresc, desi cu fiecare zi pe plantatie..
Nu stiu cand au trecut ultimele saptamani, nu am mai apucat nici sa deschid laptopul, nici sa descarc pozele, nici sa citesc mailuri..am ajuns intr-un asa hal de saturatie fatza de "monitor"..incat prefer sa fac altceva! desi acum..ci campionatul asta..toate activitatile se centreaza pe meciuri! unele mi-au placut, altele m-au dezamagit..dar macar e fotbal! asa cum romanii n-or sa joace in urmatorii 50 de ani!..
aaaa! fac ce fac si iar ma gandesc la decizia ce trebuie s-o iau!..
cam asa...dar! aaaaveeem maaasiiina!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu