marți, 1 iunie 2010

La multi ani copii!


La multi ani bunici, copii ai strabunicilor, La multi ani parinti, copii ai bunicilor, La multi ani copii!La multi ani voi, cei care inca mai aveti suflete bune si curate, La multi ani pt cei care privesc cu candoare, La multi ani micilor care sunt ocrotiti de parinti, dar mai ales La multi ani celor mici si necajiti!..
Nu rezist in fatza lor, cu cat sunt mai mici cu atat sunt mai lipiciosi! :) ma trezesc ca ma joc si vorbesc cu ei..sub privirile nedumerite ale parintilor care incearca sa-si aminteasca daca ma cunosc de undeva! nu, nu ma cunoasteti, imi place doar sa ma ganguresc cu ei!:)

in lumea lor totul e frumos, visele sunt mai adevarate decat realitatea, printesele si printii nu sunt personaje de poveste iar papusile sunt de fapt niste copii mai mici care trebuiesc educate..:)ati vazut ce repede se imprietenesc copiii? nu se supun la incercari, isi imprumuta jucariile si gata! sunt cei mai buni prieteni! impart amandoi o inghetata imaginara si alearga impreuna intr-un joc numai de ei stiut, fara un decor real dar atat de "viu" pt ei! am trecut pe langa doi fratiori care se fugareau intr-un parcusor, cel mai mare ii spunea "hai ascunde-te repede, o sa te vada!" bineinteles ca nu era nimeni care sa-i vada, se uitau intr-o directie in care doar ochisorii lor vedeau..balauri si zmei..sau alti cavaleri! :) cata energie pot sa aiba micutii si cum gasesc prilej de bucurie in orice! :)
Ne credem oameni mari..dar am fi atat de castigati daca am reinvata de la ei lucruri pe care le-am uitat! Daca ne-am reaminti ca avem vise, ca avem micile noastre bucurii, neintelese de altii, dar care ne fac sa ne simtim..rasfatati, daca am fi mai intelegatori, daca am fi mai buni, daca..As vrea sa nu fie asta o utopie! eu inca vreau sa cred!
Si m-am gandit azi la puiul meu pe care mi-l doresc! de fapt doi! :)Cate i-am invata!..:)

L-as invata ca in lumea asta mare poate sa faca orice isi doreste, fara teama, pt ca mami si tati ii vor pazi pasii si-l vor ocroti no matter what!
L-as invata ca visele sunt de fapt dorinte mai detaliate si ar trebui macar sa incerce sa le atinga!
L-as invata ca e important in viata sa fii om bun si generos, dar nu prost si naiv!
L-as invata ca nici un vagon de bani nu valoreaza cat zece carti bune citite, iar cei care isi judeca semenii dupa marimea portofelului merita doar sa fie ignorati!
L-as invata ca cei care-i fac sa planga nu trebuie luati in seama, sunt doar biete suflete triste si frustrate!
L-as invata sa-si asume responsabilitatile, sa dispretuiasca minciuna, iar adevarul sa fie o axioma clipa de clipa!
L-as invata ca faptele vorbesc mult mai sincer decat o mie de vorbe dulci si goale!
L-as invata sa nu amane nimic, sa indrazneasca, dar sa fie constient de consecinte!
L-as invata sa ceara sfatul atunci cand are nevoie!
L-as invata sa-si iubeasca prietenii buni, l-as invata sa caute ceva bun in orice om, dar sa nu se irosesca daca defectele sunt prea mari!
L-as invata ca cele mai frumoase aventuri nu sunt in fatza televizorului sau monitorului, ci afara, in aerul curat, mangaiat de soare! :)

L-as invata sa traiasca cu incredere in ingeri!..
.......lista deschisa in care se mai adauga mereu cate ceva!:)
Asa ca... HAPPY KIDS DAY !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu