luni, 3 mai 2010

Nu ma mir!

Nu ma mai mir de rautatea oamenilor! ii vad ca sunt capabili de multe jeguri si stiu ca fiecare om este reprezentat de faptele sale! prin urmare: Jeguri care fac jeguri!..treptat am renuntat sa ma mai mir de prostia oamenilor..Se vede treaba ca acum renunt si la uimirea fatza de rautate..Pesemne ca o sa ajung sa-i socotesc..sa-i tratez ca pe animale..atat timp cat ei au renuntat la umanitate! Nu inteleg! nu le fac nimic, nu le tin evidenta banilor cheltuiti sau a orelor muncite sau nemuncite, nu le tin lumanarea in viata privata! cine..Doamne iarta-ma, le da lor dreptul sa se bage in viata cuiva, sa minta, sa faca rau intentionat?? as vrea sa dau in ei! >@>@>@ as vrea sa primeasca ceea ce merita! stiu ca se va intampla asta! candva se va intampla asta! pana una alta, trebuie sa ma rup de tot! si cum nu pot sa plec pe Marte..imi ramane doar sa nu ma abat de la drum! "fac slalom printre cretini..zi de zi!", strang din dinti si le-o dau la nas! si nu pot sa ma abtin sa nu injur!
Pe scurt: am aflat de ce mi s-a amanat plecarea pana acum (pt ca niste jeguri au mers la seful biroului sa spuna ca vor ei sa plece), apoi saptamana trecuta trei ciumpalaci din birou, printre care si subsemnata, au lucrat la un proiect dar pana la sfarsitul saptamanii coordonatoarea proiectului a papat orele din proiect, asa ca noi am ramas fara ore, figurand ca neproductivi..iar "seful" era foarte iritat ca tragem biroul in jos..Cum naiba???am muncit, marghioala nu ne-a dat ore pt ca le-a tinut pt ea, evident ea nu a trasat nici macar un rahat de linie pt ca ea doar "coordoneaza"(Ceeee??? matreata pe birou, poate!!!!!!) aka vorbeste la telefon, si apoi tot noi suntem neproductivi?? >@ mi s-a intamplat asta de atatea ori, si am crezut ca boul ca daca zic sefului o sa fiu luata in seama, dar am fost doar luata in vizor..mi-e sila! si nu pot face mai mult! as putea sa lucrez doar pt cat sunt platita, dar asta le-ar da lor motiv sa ma zboare! si nu ar avea nici o problema!..acum trei ani si-au dat demisia jumatate din birou crezand ca vor transmite un mesaj! degeaba! au fost angajati alti sclavi (me included) si fiara s-a regenerat! Anyway, azi cand s-a pus problema in sedinta pt "neproductivitatea" noastra, marghioala a tacut, nu a zis nimic!!! de fapt, cum ar fi putut sa zica: "e vina mea! eu nu le-am dat ore!!!" ??!?!?!..logic, asa ceva nu se intampla in rahatul asta de birou!!!!
Si mai e! luna viitoare se vor acorda mariri, ceea ce presupune ca luna aceasta vor fi facute analize pe "subiecti"..si cum eu am stat sclav in tabara adversa..:(
Ce zi! :(
...un ursulet bosumflat..suparat si trist pt problemele mele! :(imi pare atat de rau Ubire ca te-am intristat!..dar o sa trecem si de astea! asa cum am trecut mereu! ca doi catzelusi schiopi care se duc in spate unul pe altul si-si ling ranile!..si o sa fim fericiti! atat de usor! si o sa uitam tot jegul asta!..ce?? cand radem de zgaltzaim peretii..;p..ne mai gandim la probleme?! =D veeeeezi? am coltul meu de Rai, aici pe Pamant! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu