vineri, 12 februarie 2010

Sinaia...reloaded :))

Hihihii..imagini din Sinaia la stiri!!! :)) chiar cand am inceput sa scriu!! :))
In sfarsit am venit direct acasa de la munci...uaaauuuu! ce senzatie! :) si acum..temele de casa! trebuia domle sa termin de povestit weekendul! pt ca asa vreau eu!! :))
Deeeeeci..tocmai iesisem din Peles si ne-am indreptat catre Manastire..pe drum..Surpriza! cadou adica! :) un iepure blanos aiurit..foarte calduros! love it! scumpelu' e autorul! :)
Poooze..
 
  
  
  
  
  
Doamne-Doamne...:)
Asaaa...se intunecase deja..fomica-fomica..cat mai aproape de casuta..sa vedem, sa vedem..hop-tzzop! doamna de la restaurant ne indeamna catre Irish House..cam ciudat ni s-a parut, asa ca..am luat sansa de picior..;p si mergem la Irish! waaaaw! frumos, dragut, gustos..da! ne-am ras ca tembelii, am mancat biiine, am baut ceai, ascultat muzichie..si iar am ras..:))
  
  
  
  
Deocamdata ashta-i telefonul..inca il asteptam pe noutz! lash ca vine el! :))
Asaaaa...luni dimineata..trebuia sa plecam la timp pt schimbul 2, dar....Uite ce am vazut cand am iesit dimineata pe balcon:


  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Heeeeeeiii..sa nu uit de "pranzul campionilor"! ca doar naa..ce nebuni mai vor inghetata, iarna, cand peste tot e numai ninsoare maaare cat casa?!?!..noi! asa ca..banana split! :))) te devoram!!!!! :))
 

Mica noastra vacanta de iarna...:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu