joi, 11 februarie 2010

O zi de joi!

Intotdeauna spre sfarsitul saptamanii simt ca ma pandeste oboseala la tot pasul! Da' ma remontez eu! autobuzul de dimineata, ora de naveta, vorbaraia din bus, cand incerc din rasputeri sa mai ciupesc putin de somn..apoi biroul..vreo 40 de calculatoare care se iau la intrecere pt titlul de galagiosul imposibil..iar naveta, mersul pe jos..si naaa! tot ce se mai intampla intr-o zi! mi-ee suoooomn!
Azi am fost la cumparaturi..si ne-am intors tarziu..asa ca tare repede a mai fugit ziua asta!..Ne-am luat carti, parfum si ceva mancare..sper sa gatim maine, totusi..:)ziua de salariu..ca dupa aceea..numaram stelutele de pe tavan...;p
Iar las postarea nefinalizata..dar am ceva important de facut!! un Vladutz de pupacit!!!!!! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu