luni, 23 noiembrie 2009

Si-au fost alegeri..

Nu am mers la vot! probabil unii ar zice ca de acum nu mai dreptul sa ma plang atat timp cat nu am facut "schimbarea"! dar cu cine mama naibii sa votez? exista vreunul care sa vrea sa faca ceva pt "popor"? au iesit la iveala atatea fapte imorale ale lui Base dar nimeni nu s-a sinchisit sa observe, oamenii inca-l voteaza "pt ca are curaj si se lupta cu parlamentarii..", Geoana este un arogant care crede ca cei bogati sunt asa pt ca sunt destepti..iar Antonescu..dupa ce i-am vazut discursul de perdant..m-am felicitat ca nu l-am ales! era clar ca nu are sanse pt ca nu are suficienta experienta in alegeri prezidentiale, este doar un inflacarat idealist dar fara un program economic..
Ati observat ca ultimii presedinti au fost alesi cu un vot "anti"? l-au ales pe Constantinescu sa nu mai iasa Iliescu, l-au ales pe Iliescu sa nu iasa Vadim, l-au ales pe Basescu sa nu iasa Nastase..si acum? sa-l alegem pe Geoana sa nu iasa Basescu?!? astea-s alegeri anti-prezidentiale! se mai intampla oare in alta tara asa ceva? probabil prin..Botswana! desi cine stie ce surpriza as avea daca m-as documenta..
Probabil o sa ma injurati pt parerile mele..dar chiar nu cred ca exista vreo solutie politica in Romanik..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu