sâmbătă, 14 noiembrie 2009

In acelasi timp...

In acelasi timp m-am izbit..iar de "bunatatea"oamenilor!! Ce mai?! Niste colegi de..aruncat in uitare! Trec peste toate invidiile, frustrarile, rautatile, incerc chiar si sa ignor felul in care isi arunca vina unii pe altii, incerc sa uit toate intrigile carora a trebuit sa le fac fatza, doar pt ca sunt un "pericol" pt unii!! Cat de nesigur pe tine trebuie sa fii incat sa tzesi gramada de minciuni, de merite furate, doar ca sa fii sigur de pozitia ta?! Ce viata personala au oamenii astia, daca-si consuma energia doar ca sa faca rau cuiva? Iti dai seama ca trebuie sa te gandesti intruna cum sa-ti incoltesti victima..De fapt, la cat de lung e drumul pana la birou, cred ca au timp suficient sa mai ticluiasca un plan..Eu..trebuie sa anticipez, sa-mi asigur spatele, sa am dovezi zi de zi pana in ziua in care mi se cer!..Stiu ca pare paranoic, dar daca as incepe sa povestesc, ati intelege!
Eeeeei! saptamana asta am fost schimbul 2. Ca de obicei se aduna cateva masini cu care mergem la birou. Ieri am stat acasa, mi-am anuntat colegii ca nu ajung ca sa nu trimita o masina dupa mine..Normal pana aici! Azi in schimb, astept si astept si astept in fatza blocului..degeaba! masina plecase fara mine! sun la firma, anunt, masina se intoarce din drum..eu inghet..Pana la urma soseste masina, cucoana "colega" se isterizeaza ca va intarzia din cauza mea! cum??? cat tupeu!!! M-am enervat si m-am pus pe vocalize!!! Ce?? mie mi se pare normal sa anunt cand nu vin, pt zilele in care vin e de la sine inteles ca respectam programul! Eu am pus-o sa ma anunte vreodata cand vine? de ce sa-i dau ei raportul, eu ii anunt pe cei care se ocupa cu organizarea, nu pe ea! un muritor de rand ca si mine!! si am tinut-o in vocalize tot asa pana ma durea gatul! Ca pana la urma, sa-i iasa porumbelul din gura: "asa-ti trebuie daca nu ma anunti pe mine!" Ce??? Se razbunase pt ca ieri am vorbit cu altcineva in loc sa-i dau raportul ei! "sifonul" biroului, care trebuie sa le stie pe toate! @@@ si unde nu le stie..nu-i bai! le inventeaza!!! Ce oameni!!! @@ cata risipa de aer consumat!!
Oricum..mi se pare patetic! si la viata pe care-o are..nici ca-i trebuie pedeapsa mai mare! Eu pana maine o sa uit (sau macar incerc!), pe cand ea ramane macinata de ura si invidii! Her choice!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu